Białko, odżywki na masę mięśniową: dieta na zwiększenie masy mięśniowej

Już wiesz, że kobiety uwielbiają mężczyzn z sześciopakiem na brzuchu – to dlatego oglądają piłkę nożną. Nie patrzą się na grę, ale na to kto gra i ile razy w trakcie meczu podniesie koszulkę do góry. I ty możesz w szybkim czasie dorobić się takich mięśni. Odpowiednia dieta na zwiększenie masy mięśniowej to podstawa. Potem musisz zacząć wykonywać treningi. Rozpocznij od dwóch – trzech treningów w tygodniu.

 

Jeśli dysponujesz większą ilością wolnego czasu, to zwiększ liczbę treningów do czterech – pięciu, by szybciej uzyskać upragniony efekt. Jak już ćwiczenia staną się Twoim nawykiem, to możesz zacząć interesować się wspomagaczami, jakimi są odżywki na masę mięśniową czy białko na masę. Ale pamiętaj – podstawą jest nadal dieta na zwiększenie masy mięśniowej i ćwiczenia. Bez tego białko na masę ani żadne inne odżywki na masę mięśniową nie pomogą. Po zastosowaniu wspomagaczy powinieneś osiągnąć efekt szybciej. Pamiętaj też o tym, że nie ma co przesadzać z masą mięśniową – jeśli chcesz być uwielbiany przez kobiety. One nie lubią bowiem pakerów w stylu Pudziana, one kochają takie mięśnie jak ma Lewandowski czy Ronaldo.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *